ТЕМАТИЧНІ ГРУПИ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ "МОЛОДІЖНИЙ СЛЕНГ" У СУЧАСНІЙ ПЕРСЬКІЙ МОВІ
DOI: https://doi.org/10.17721/1728-242X.2023.29.04
DOI:
https://doi.org/10.17721/1728-242X.2023.29.04Ключові слова:
соціальні мережі , спілкування молоді , імідж, ідентичність , молодіжний сленг, перська моваАнотація
Вступ . Сленг, як окремий мовний шар, що помітно відрізняється від стандартної літературної мови, у сучасну епоху відчутно поширюється на різні сфери людського існування. В Ірані сленг проникає в ефіри радіо та телебачення, з'являється на сторінках друкованих ЗМІ, стає все більш звичним явищем на просторах Інтернету. Відсутність комплексних досліджень перського молодіжного сленгу в сучасній іраністиці зумовлює актуальність цієї розвідки, метою якої є визначення структури лексико-семантичного поля "молодіжний сленг" у сучасній перській мові на основі аналізу перськомовних форумів і популярних молодіжних платформ.
Методи . Використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез (опрацювання наукової літератури за темою дослідження); системний аналіз (добір ілюстративного матеріалу та його групування за структурою і семантикою); метод поля (структурування лексико-семантичного поля), лінгвопрагматичний аналіз (особливості вживання молодіжної сленгової лексики перськомовною аудиторією).
Результати . Під час аналізу сленгових одиниць на перськомовних форумах і популярних молодіжних платформах було виділено 10 основних тематичних груп лексико-семантичного поля "молодіжний сленг" відповідно до найбільш популярних серед іранської молоді тем спілкування. За підсумками здійсненої класифікації розроблена діаграма за частотністю функціонування кожної з тематичних груп.
Висновки . Основними тематичними групами молодіжного сленгу сучасної перської мови є: технології, гумор, міжособові стосунки, шкідливі звички, культура, бізнес, мода, політика, спорт і ненормативна лексика. За результатами розробленої діаграми, найбільш частотними темами для спілкування з використанням сленгу на популярних молодіжних платформах виявилися "гумор", "технології", "соціальні мережі" та "бізнес", а найменш поширеними – "політика" і "спорт".
Посилання
Hashemi Shahraki, S., & Eslami Rasekh, A. (2011). Analyzing Slang Usage among Iranian Male and Female Teenagers. English Language Teaching, Vol. 4, № 2, 198–205. http://dx.doi.org/10.5539/elt.v4n2p198
Karimian, Z. (2009). The hidden language (argot) of youth. The news analysis site "Asr Iran" [in Persian]. https://www.asriran.com/fa/news/94104
Momeni, N. (2010). Word Formation Processes in Persian Argot. Language and Linguistics. Vol. 6, Issue 12, 61–86 [in Persian]. https://lsi-linguistics.ihcs.ac.ir/article_1390_b630d4bcc6caa93928a8ef5de343ebb1.pdf
Moshiri, M. (2002). A Persian Dictionary of the Youngsters' Vernacular. Agahan-e Ideh [in Persian].
Samai, M. (2003). A Dictionary of Persian Argot. Nashr-e Markaz [in Persian].
Sources
IMVBox. Website of Iranian cinema. https://www.imvbox.com/en/tags/persianhub
P30world. Software's site [in Persian]. https://www.p30world.com
TPM MOVIES. The official YouTube channel of Top Persian Movies [in Persian]. https://www.youtube.com/@TPMovies
Zabanshenas. Iranian English language learning site [in Persian]. https://zabanshenas.com
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ознайомтесь з політикою за посиланням https://oriental.bulletin.knu.ua/licensing-and-copyright